En fallen ängel reser sig igen.

När det känns som om hela livet går emot dig måste du hålla ut för stormen kommer inte att hålla på i evighet. Om en tid kommer du att kunna skratta och du kommer hitta tillbaka till den du var innan allt det här hände. Det gäller att inte ge upp, du måste göra allt som står i din makt för att övervinna allt det där mörka som försöker att ta över. Även om det är svårt att tro just nu så är du starkare än vad du tror. Du är en kämpe och jag vet att du kommer att klara det här. Jag tror på dig och jag hoppas att du försöker göra detsamma. Jag älskar dig och du förtjänar det allra bästa. Jag ska göra allt jag kan för att hjälpa dig att klättra upp igen. Jag står vid din sida genom allt och du är en av de få som ligger absolut närmast hjärtat. Du är fantastisk, 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback