21.49

Helgen har bjudit på diverse saker. I fredags jobbade jag till halv fyra och därefter mötte jag Victoria nere på Lillänge för att fixa alkohol inför lördagen. Jag var hem en sväng för att äta middag och sedan kände vi att vi ville göra något eftersom att solen ändå sken så jag och Vic tog med oss min förvuxna rinkbandyboll (basketboll) och gick bort till Tavelbäcken för att spela lite 21, det var alldeles för länge sedan vi gjorde detta så det var riktigt roligt. För två somrar sedan spelade vi basket i princip varje kväll med vänner som man verkar ha tappat bort på vägen, tråkigt nog. Efter basketen dog jag i sängen framför lite serieavsnitt.
 
 
Lördagen bjöd på sol och grillning till middag, det satt alldeles perfekt i magen innan vi skulle göra oss klara för en kväll på för cruising. Det är en utav dom absolut roligaste kvällarna på väldigt länge. Vi fick träffa nytt folk, dricka vin på en gräsmatta i solen, cruisa runt i en Cheva, lära oss att spela luftgitarr på bästa sätt och dansa till liveband. Men det bästa av allt är att jag fick spendera den här kvällen med otroligt fina tjejer.
 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt, man har varit lite sliten efter gårdagen så efter ett litet besök hos Vic så har jag badat, legat på soffan och bara levt bakisliv. Precis som söndagar ska se ut, helt meningslösa och sysslolösa. Det mest vettiga jag har gjort idag är att titta på finalen av Talang och ingen var mer värd vinsten än Jon Henrik. Man behöver inte förstå för att det ska beröra, han har tagit jojken till en helt ny nivå. Stort jävla grattis, Jon Henrik. Du är fantastisk.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback