18.22

Denna dag bjöd på solsken så jag och Victoria bestämde oss för att ta en powerwalk i finvädret. Det var riktigt skönt och efter det var man helt slut. Väl hemma hjälpte jag min bror med lite pluggning samt ringde en massa viktiga samtal innan flytten (nu är det inte länge kvar) och nu ligger jag i soffan hos Vic efter en riktigt god middag som bestod av tacogratäng och sallad som hon bjöd på. Matkoma deluxe! Kände att jag var tvungen att slänga in ett inlägg eftersom att damen bredvid mig klagar på att jag är dålig på att blogga. Vad resten av kvällen bjuder på har jag ingen aning om, det känns som om det blir en tidig kväll iallafall. Imorgon är det iallfall möte som står högst upp på schemat, hoppas på finväder! Det var allt från mig, adjööö!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback