12.32

När onsdagen bjuder på världens tråkigaste väder med snö och blöta så bestämmer jag mig för att inte kliva utanför dörren på hela dagen, förutom dom där få metrarna som leder till Victorias dörr isf. Det är maj nu och då vill jag ha sol och värme, ingen jävla snö. Men så  är det ju när man bor i vårt landskap Jämtland, men vet aldrig när sommaren tänkte komma. Under våren blommar ingenting för att det för kallt och när det regnar i de nedre delarna av Sverige så snöar det här istället. Men nog om det, jag har ätit en härlig frukost bestående av havregrynsgröt och en Celsius. Jag tänkte snart ta en dusch innan jag forsätter min dag med att göra absolut ingenting. Vi hörs när vi hörs.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback