Till världens finaste Emplie

Du är en sann o trogen vän, som alltid ställer upp för mig oavsett när, många jobbiga dagar jag ej klarat av utan dig! Även fast du kom in som en blixt i mitt liv, som från ingenstans så har jag från första dagen värdesatt dig. När vi blev vänner var det som jag kännt dig tusen år, eller ja man kan nästan säga att den dagen mötte jag min själsfrände! Vi blev vänner så snabbt, att jag blev förvånad, att man så snabbt kunde finna den bästavän man någonsin haft, ja de för mig är ofattbart. Inte nog med de, du blir även snart min granne, kommer endast skicka ett sms till dig med bokstaven K så kommer du direkt att förstå att kaffet hemma hos mig är redo, solen lyser där ute och där kommer vi sitta hela dagen och surra o bara snacka strunt om dumma killar som beter sig krokat!! Du är nog den enda som fortfarande orkar lyssna på mig när jag överannalyserar varenda liten grej som sker, vilket jag är tacksam över, för måste ju dela med mig av mina dumma tanker till någon, och till någon som faktiskt ärligt säger hur dumt de låter de som kommer ur min käft. Ja för att runda av detta så du fan i mig bäst, och jag lovar att de finns ingen som älskar dig så som jag älskar dig, ja dom kan ju iaf försöka, men kommer misslyckas då vår ärlighet gentemot varann är till 100 %. 
 
 

Ses vilken dag som helst, miss u hunn <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback