22.36

Efter några glädjetårar av ett så otroligt fint inlägg av en människa jag värderar högst så känner jag verkligen att allting är på väg åt rätt håll nu. Idag skrev jag på kontraktet för lägenheten som blir bara min den första juni. På fredag går flyttlass 1 av 2 detta år och i samband med detta kan jag kalla världens bästa Vikipedia för min granne. Jag känner lyckan i hela kroppen! Lycka över att jag har världens finaste vänner och familj, lycka över att jag äntligen kommer att få min egen lägenhet där allting går efter mina regler och en otrolig lycka över att min underbara vän äntligen har fått veta vad hennes "problem" beror på och inte måste genomgå ännu en operation. Nu kan hon komma hem i vetskap om att det enda som kan stoppa henne är hon själv, världen ligger framför hennes fötter och hon kan göra precis vad hon vill. Jag hoppas att denna underbara känsla är här för att stanna och att ingenting ställer sig i min väg. Tack från mig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback