19 juni 1990

Grattis till mig! Idag är det min 24-årsdag och det har varit en väldigt blandad dag. Jag är trots allt väldigt nöjd över dagen, jag har fått otroligt fina presenter och blivit uppvaktad av världens finaste vänner. I present har jag fått kuddar, filt, brödrost, vattenkokare, elvisp, kaffebryggare, taklampa, byxor, halsband, filmen Brum, choklad, pengar och superfina blommor. Tusen tack till alla inblandade. Jag har bjudit på rulltårtsbakelser som var väldigt uppskattade. Jag fick vakna upp till fin sång av min vapendragare som även ställde till med pannkaksfrukost. Till middag lyxade vi till det med kokkorv och potatismos, det var kanske den bästa födelsedagsmiddagen på år och dagar. Enkelt men så otroligt gott. Nu har alla gäster begett sig hemåt och jag sitter i soffan tröttare än någonsin. Ska bädda ner mig här och titta på lite serier innan det är dags för sängen. Imorgon ska jag på midsommarmiddag hos mamma och sedan kanske jag får finbesök, det återstår att se. Annars vet jag inte alls vad jag ska hitta på under denna midsommarafton, jag är inte alls sugen på att supa skallen av mig så jag tror att jag bara tar det lugnt framför en film om inte finbesöket kommer och får mig på andra tankar. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback