15.03

Äntligen är jag inflyttad i lägenheten, dock har jag fortfarande inte riktigt förstått att det är min lägenhet och ingen annans, trots att det är min möbler, kläder osv. Jag har ju heller inte sovit själv de här två dagarna heller, första natten så sov Victoria här och igår fick jag finbesök av min kära vän Lars. Måndagen bestod att flytt och fix, igår storhandling, beachvolleyboll och mys. Idag åkte Lars hem och det är väldigt tråkigt men han skulle snart komma tillbaka. Det kanske är lika bra så att jag inte får in vanan att sova med någon hela tiden, det är dags att sova själv nu, tror jag.
 
Nu ligger jag i soffan framför tvn och funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Solen har övergett oss och regnet har kommit på besök. Skönt tycker jag för då får jag förhoppningsvis får jag mer gjort här hemma. Ska boka tvättstugan och köpa cykelslang iallafall. Nu ska jag ta mig en rök på min uteplats, vi höres!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback