16.44

Denna dag har bestått av att ringa en massa samtal, vissa gick bättre än andra men det går iallafall framåt i livet måste jag säga. Det har blivit en hel del pluggande. Idag har jag min nästsista examination och nästa vecka blir den sista, efter detta är jag klar med pluggandet för tillfället. Nästa gång blir det en större utbildning men jag har inte riktigt bestämt mig för vad det blir ännu så därför lägger vi detta på is ett tag. Nästa projekt är att skriva ett personligt brev och skicka in en ansökan på ett jobb jag hittade på Platsbanken häromdagen. Förhoppningsvis blir det jobbet mitt och då kan jag verkligen säga att det går bra nu. Ikväll ska jag kanske bege mig ner till Victoria för sleepover, väldigt mysigt med chill och skitsnack med min kära vän. Nu ska jag snart äta mat och sedan förbereda det sista till examinationen som är klockan sex. På återseende! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback