12.10

En helkväll med mina fina vänner Simone och Victoria var precis vad jag behövde igår. Vi åt middag och tittade sedan på två utav filmerna, Mighty Ducks, vilka fantastiska filmer även om jag inte kan komma på just varför jag tycker det. Det bara är så. Ännu bättre blir det imorgon när jag äntligen ska få spendera lite tid med en efterlängtad Emma. Någon gång under nästa vecka åker jag även till Sundsvall, det ska blir sjukt skönt att få komma tillbaks dit, jag saknar Anna och jag saknar grabbarna mycket. Det känns som om allt är på väg åt rätt håll just nu, några hinder finns det fortfarande kvar men hur vore livet om allt var en dans på rosor? Jag skulle tycka att det var rätt tråkigt och händelselöst. Jag har världens finaste vänner och familj, det räcker långt för mig. Jag lever i nuet och låter någon annan oroa sig för framtiden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback