15.06

I fredags kom jag hem från Sundsvall, var hem en snabbis för att lämna väskan och sedan begav jag mig ner till Lina och Hampus för att titta på ishockey med dom och Vic. Efter matchen gick jag och Vic till henne för att ha allla hjätans dag-mys, vi bakade kladdkakemuffins och tittade på Hunger Games: Catching Fire. I lördags var det dags för att fira Lina som fyllt år, efter hårfärgning, dusch, middag osv gick vi dit. Det blev en riktigt bra kväll. Jag, Vic, Jens och Rasmus begav oss ner på krogen och för en gångs skull hade jag roligt, det var väldigt länge sedan. Söndagen bjöd på bakisliv och idag har jag bara tagit det lugnt. Nu måste jag sluta skriva innan jag kastar ut datorn genom fönstret, detta tangentbord håller på att ge upp. På återseende!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback