18.54

Idag har jag jobbat med underbara barn och personal på Sollidens förskola. Skönt nog så kände många barn igen mig i mörkt hår föe sist jag träffade dom var jag blond. Imorgon är det öppning som gäller för min del och jag minns inte när jag klev upp så tidigt senast men det ska nog bra. Efter jobbet imorgon ska jag en sväng på stan med Vic för att göra några ärenden samt försöka fixa en viktig grej inför helgen. Sedan kommer jag nog somna.
 
På torsdag åker jag till Rätan med min kära Sophia och på fredag är det dags för begravning. Det känns fortfarande helt ofattbart att Tommy aldrig kommer tillbaka. Det kommer att ta tid innan jag förstår det på riktigt. Fan. Helt jävla ofattbart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback