15.46

I torsdags kom jag hem från Rätan igen, med blandade känslor i ett trasigt hjärta. Under de senaste dagarna har jag varit hos Emma för att få mysa med hennes Milo, jag blev precis som jag trodde helt förälskad i pojken och längtar nu tills jag får min egna bebis att leva för. Jag har haft en välbehövlig myskväll med Victoria och Simone. Den bjöd på en cider på Kvarterskrogen, skitsnack, film, mängder med onyttigheter och sleepover. Imorse blev det en lite extra lyxig frukost samtidigt som vi tittade på Peter Pan och efter det tog vi en cykeltur upp till Expo. Nu sitter jag i Victorias soffa medan hon gör sig klar för att åka till Jocke. Jag tänkte att jag övertar hennes lägenhet inatt och bara myser framför lite serier ikväll. Ensamhet behövs ibland.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback