19.00

Trots att jag inte har varit på Campus på sjukt länge så blir jag alltid lika välkommen när jag kommer dit, både av barn och personal. Dagen har gått riktigt bra, känner mig kanske lite borta med bordsplaceringar osv men det flyter ändå på. Imorgon och på fredag spenderas jag min tid på Solliden men denna gång på en annan avdelning, det ska bli roligt och spännande. Det bästa är ju att jag får spendera bussresan dit upp på morgonen med världens bästa Huggelito. Imorgon ska jag även få träffa en saknad vän, mycket fint må jag säga. Vad helgen sedan har att bjuda på har jag ingen aning om, det återstår att se.
 
Nu tänkte jag sitta här och filosofera tills vinkärringen kommer hem så vi kan hänga lite och snacka skit. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback