15.50

Det går verkligen bra nu, alldeles nyss ringde Campus förskola och frågade om jag ville jobba hos dom imorgon. Det var väldigt länge sedan jag hörde från dom och det känns riktigt roligt att få spendera en dag hos dom igen. Det är ju trots allt där jag varit som mest på både praktik och som vikarie. Det känns som om allt är på väg åt rätt håll - Jag har om mindre än två månader min egna lägenhet, jag har just nu sekunders gångavstånd till min bästa Vic, jag får jobba med det jag trivs bäst med och jag har världens finaste människor i mitt liv. Den enda motgången just nu är det här otroligt tråkiga vädret, vart tog solen vägen? Förhoppningsvis kommer den tillbaka snart och förhoppningsvis får jag kramas med en fin snart.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback