13.21

Den senaste veckan har jag hunnit vara barnvakt åt världens bästa Hugge, varit på födesledagsfest, träffat Emma och Sofie som jag för övrigt inte har sett på vad som känns som år och dagar så det var väldigt roligt att äntligen få träffa henne igen. Jag har spenderat mycket tid med min älskade granne Vic, som äntligen har fått beskedet om att hon är frisk, hon är äntligen fri från tumörer och allt som hör därtill. Jag är så otroligt glad för din skull, du är så otroligt stark. Igår bjöd hon på tårta för att fira hennes fantastiska besked. Min underbara vän, jag är så glad att du finns i mitt liv. 
 
Idag lämnar vi stan och beger oss till Mattmar tills på söndag, där bjuds det på kortspel, grillning, hästridning, en väldans massa mys och jag kommer att känna det lugn som bara byhålorna kan få mig att känna, det där lugnet jag alltid känner när jag anländer till Rätan. På söndag bjuds det på påskmiddag hemma hos oss, så jag känner att denna påskhelg kommer att bli helt otroligt bra. Solen skiner och mitt humör är på topp. 
 
Det där var allt från mig för denna gång, förhoppningsvis blir inte uppdateringar alltför glesa denna gång.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback