24/9

Ja, vad har hänt sedan sist jag skrev? Jag spenderade lördagskvällen tillsammans med saknade vänner och firade Oskar som fyllde 21 år. En mycket trevlig kväll som började med fest i stan med alldeles för mycket gratis alkohol och avslutades på G3. I söndags mådde jag bättre än vad jag egentligen borde ha gjort, spenderade den på ett sätt som en söndag ska spenderas, med att göra absolut ingenting. Viggo var här under dagen medan Malin, Marcus och Enya var på bio. Väldens finaste trollunge, så otroligt go och charmig. 

Igår kom världens bästa Anna till Östersund, efter många om och men rullade tåget till slut in på vår tågstation. Under gårdagen gjorde vi inte särskilt mycket. Jag var iväg på infomöte om extrajobb på OSD så nu hoppas jag på mycket jobb i höst. Jag håller alla tummar jag har på extrapengar. 

Idag var det meningen att vi skulle ner på stan men halv åtta imorse ringde Mosippans förskola och frågade om jag kunde jobba mellan 9-16.30, givetvis tänkte jag. Väl där fick jag veta att dom behövde mig till fem och det tackar jag inte nej till. Nu har jag precis ätit tacos och ligger för tillfället i sängen med Norlie & KKV i öronen. Vad kvällen har att erbjuda återstår att se. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback