11/10

Veckan har spenderats i Häggdånger/Barsviken hos pappa Bengan.  Vi kom hit i tisdags och blir kvar här tills på söndag. Det är riktigt skönt att få komma bort från stan och bara vara här ute på landet. Här behöver man inte bry sig om hur man ser ut, man behöver inte sminka sig osv och det gör ingenting att du går runt i trasiga fula kläder och fett hår. Dock mår jag dåligt när håret känns fettigt men ni förstår vad jag menar. Under veckan har vi inte gjort särskilt mycket, varit in till Härnösand ett par svängar för att handla osv men annars har vi bara myst på här ute, suttit vid köksbordet och pratat skit eller suttit framför tvn. Skönt. En jävla massa skratt har dom har dagarna bjudit på iallafall, som alltid. När jag sitter här i Barsviken får jag ett sånt otroligt sug att åka till farmor i Rätan och stanna där ett par dagar så det är något jag måste göra när jag kommer hem igen, det är alltför länge sedan jag var hos henne nu. Nu tänkte jag snart slå av datorn för att krypa ner i sängen, imorgon blir det upp rätt tidigt för att sedan åka iväg och grilla korv, mysigt som tusan. Vi får väl se när jag har lust att skriva igen, jag slänger väl in något inlägg då och då men det blir sällan ett sånt där "dagligt". Men ja, vi hörs när vi hörs. Puss så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback