Mitt älskade Östersund.

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men det känns verkligen bra att vara hemma. Det var länge sedan jag kände såhär över att vara hemma i Östersund. Kanske är det för att så många vänner ville träffa mig så fort jag kom hem eller kanske är det för att det för en gångs skull är rätt bra här hemma. Ni som känner mig vet hur det brukar vara men nu är det rätt lugnt faktiskt. Jag behövde nog en längre paus från Östersund för att kunna uppskatta allt jag har här och hur mycket jag egentligen trivs här. Så nu tänker jag stanna kvar här ett tag, tillsammans med vänner som funnits där i stora delar av mitt liv. Just nu behöver jag en paus från Sundsvall istället. Mitt älskade Östersund.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback