7/3

Idag har jag varit en sväng på Gregoriemarknaden med mamma och Ante. Den är inte alls lika rolig längre nu när man är äldre och man blir bara less på allt folk som är i vägen. När jag kom hem chillade jag med lite GG innan jag pluggade lite, skulle behöva plugga lite mer men jag har ingen motivation. Uppdraget ska vara inne imorgon men jag skjuter på det tills på söndag, tror jag. Känns bäst så även om det inte är en bra idé.
 
Imorgon ska jag först till Victoria för att färga håret och sånt där, sen beger jag mig vidare till Maja för att äntligen få umgås med bästa MES. Nu ska jag kika lite på TV innan det är dags för sängen, dödligt trött och Vic ringer och väcker mig tidigt imorgon. Vi hörs när vi hörs. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback