25/3

De senaste dagarna har faktiskt varit riktigt bra. I fredags bjöd Maja först på den obligatoriska fredagsmiddagen, sedan begav vi oss bort till Victoria en sväng, efter det en promenad in till stan för att möta upp Annica, då blev det G3. Vid tolv mötte jag upp Simone och vi gick till News där jag träffade min brors barndomskompisar. I lördags var jag dock bakis men det var skönt med en kväll i soffan framför bla Fångarna på fortet med mamma. Igår gick jag bort till Simone för att dricka kaffe och snacka strunt i solen, riktigt härligt. Skinnjackan åkte fram också så nu är det fan i mig vååååååååååår! Som jag längtat. Idag fick jag ett sms av Maja som ville ta en vända på stan, vilket jag gärna ställde upp på. En promenad ner på stan, en sväng runt på stan och sedan en promenad hem. Kanonfina dagar!
 
 
GRATTIS TILL MIN FINA FARMOR SOM IDAG FYLLER 69 ÅR!! <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback