Everything is gonna be alright.

Just nu känner jag mig rätt nöjd med mitt liv. Jag trivs i Östersund igen och det var länge sedan jag gjorde det. Jag har världens finaste vänner och familj. Pluggandet går framåt. Snart kanske även en annan mycket bra sak händer också men det tänker jag inte berätta något om förrän jag vet säkert och det gör jag om ca en vecka, tror jag. Jag behövde en paus från Östersund för att kunna uppskatta mitt liv här igen. Så nu kommer jag att vara hemma ett längre tag framöver i staden där jag egentligen hör hemma. Jag ler när jag går på Östersunds gator igen. Det känns väldigt bra.
 
 
 
"Östersund, det här man går sönder men här vill jag vara för här blev jag lagad"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback