10/6

Dagarna bara rusar iväg och det är redan den tionde juni. Ännu en studentdag har glidit förbi och finaste syster From har fyllt 22 år. Det firades med tårta och en lugn krogrunda. Annars har det nog inte hänt så mycket intressant i mitt liv sedan sist jag skrev. Idag har jag varit en sväng på UM och sedan gjorde jag ett besök på solariumet för att bli lite brunare. Resten av kvällen lär bestå av att ha näsan nergrävd i geografi-boken.
 
Under denna vecka har jag planerat in en middag med fina tjejer, Emma är hemma i Sverige igen och för er som inte vet så har hon bott på Cypern ett bra tag nu, som jag saknat henne. Så en middag med Simone, Sandra och Emma är inplanerad, även Emmas pojkvän ska vara med. Spännande att få träffa honom! Färga utväxten ska jag också hinna med. Till helgen ska jag försöka fira min födelsedag med alla här hemma då jag är i Sundsvall när jag fyller år. Förutom detta vet jag inte vad som händer och sker.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback