29/7

Nu är stråket och Yran slut för i år. Det har varit en sjukt bra vecka med mycket alkohol, skratt och fina vänner. I tisdags blev det utgång trots allt utgång med Jocke, Nicke och Ante. I onsdags blev det utgång med fina tjejer och torsdagen bjöd på gomiddag, kubb, sällskapsspel och avslutades på stråket. I fredags började Yran, jag och Victoria fördrack hemma hos henne innan det var dags att få se älskade Robert Pettersson och Stiftelsen, fyfan i helvete vad bra dom var. Lyckades även få Robbans svetthandduk, han såg mig i ögonen och kastade den rakt i händerna på mig, helt jävla underbart! Efter Stiftelsen hittade vi en fin bänk där vi drack vin innan vi drog in på området igen, träffade trevligt Pitebor och sedan fick jag även träffa en väldigt saknad vän. Men inte nog med svetthandduken fick jag träffa Mange Hellberg också. Nöjd tjej! Lördagen klev jag upp, dushacde och åkte sedan ut till Victoria. Drack i vår ensamhet innan mina bästa grabbar anlände från Sundsvall, så underbart att få ha dom i mina stad för en gångs skull. Ännu en sjukt bra kväll inne på Yran med mycket skratt, karuseller och alkohol. Missade dock både presidenttalet och Alice Cooper, då jag tappade bort alla en sväng. Jag måste ändå säga att det är skönt att denna vecka är slut då jag känner mig rätt sliten nu efter att ha hållt igång sedan stråket började men trots det är det tråkigt att Östersund i princip dör.
 
Men nu är det bara för mig att tagga om, packa om resväskan för att på onsdag beger jag mig tillbaks till Sundsvall. Där väntas födelsedagsfirande och fest. Vi får se hur länge jag blir borta denna gång. Puss och på återseende!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback