Don't forget to remember me.

Allting vi gjort tillsammans spelas upp som en film i huvudet, om och om igen. Jag är glad att jag träffade dig men ibland ångrar jag att jag lät mig själv falla för dig. Innerst inne visste jag hur allting skulle sluta men jag tänker alltid, "du måste våga chansa för att kunna vinna". Så det var precis det jag gjorde och även om jag förlorade så är jag glad att jag gav det en chans för annars hade jag kanske undrat hur det kunde ha blivit. Jag kommer att hitta min lycka, det tror jag på, frågan är bara när. Det kanske inte fungerade mellan oss men jag hoppas av hela mitt hjärta att du hittar någon du vågar släppa in hela vägen, som du inte vill vara utan. Någon som får dig att känna på samma sätt som jag kände för dig och ibland tror jag att jag fortfarande känner så. Jag är så otroligt glad att du fortfarande finns i mitt och jag vet att när allt är kaos så finns du där. Nu ska jag luta mig tillbaka och låta vår film spelas upp i huvudet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback