30/1

Nu har det varit en paus ännu en gång. Men vad har hänt sedan sist? Under veckan hände det inte alls mycket men fredagen bjöd på biopremiär tillsammans med Simone, vi såg Ego och den var verkligen värd pengarna. Efter bion gick vi på News för att ta en öl, att dricka en öl gick inte särskilt bra. Men det var en mycket trevlig kväll och natt. Jag vaknade på en soffa hos en vän, travade hemåt, tog en dusch och dog i sängen. Där låg jag resten utav lördagen.
 
I söndags var det bara chill som gällde, eftersom att det är söndag så får man ligga i sängen och titta på serier hela dagen om man vill. Var iaf utanför dörren en lite sväng, för att köpa middag på Donken. Mycket fin middag. Efter det chillade jag lite till, gjorde iaf klart ett uppdrag så något vettigt gjorde jag trots allt. Igår hade jag inte heller något vettigt för mig, tvättade kläder och sånt där. Typ. Samma idag, jag har packat typ.
 
Imorgon sätter jag mig på tåget till Sundsvall. Äntligen, säger jag bara. Som jag har längtat. Det känns som om jag redan bor där, som om jag bara är hemma och hälsar på. Det känns bra för om jag verkligen flyttar dit så blir det inga konstigheter. Jag vet redan hur det känns att bo där, även fast jag inte gör det. Nu ska jag titta på Brottskod försvunnen innan det är dags att krypa ner i sängen. Vi hörs när vi hörs!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback