17/1

Idag har jag gjort slutprov på Geografin, gick inte alls som jag hade tänkt mig men det är bara att ta nya tag. Efter det gick jag en sväng på stan, köpte tre par trosor, en ring och armband. Sedan gick jag upp till Emma som skulle slinga mitt hår. Fas ett av att bli blond igen är nu avklarad, till veckan tar vi fas två. Det ska bli skönt att bli blond igen, jag trivs så otroligt mycket bättre i det och det ger mig mer självförtoende så varför inte göra det som får en att må bättre trots att det bara är en sån liten grej? Nu sitter jag och tittar på Law and order med mamma, tänkte även försöka plugga lite så att jag kommer ikapp med det jag ligger efter i den nya kursen, vårdpedagogik och handledning. Det var allt från mig för den här gången, vi får se om jag håller igång bloggandet nu eller om uppehållen fortsätter. Det märks. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback