27/2

Oj, nu var det ett bra tag sedan jag skrev något här. Vad har hänt sedan sist? Jadu, jag orkar inte gå tillbaka alltför långt bak så jag kan ju berätta vad jag gjorde i helgen. I fredags var det utgång med Anna, Angelica och Joel. Jag blev dock less rätt fort nere på stan så jag drog hem med L. På lördagen åt jag pizza, spelade tv-spel och chillade med två härliga grabbar. Äntligen fick jag spela Mario Kart. Tråkigt nog känner jag världens sämsta förlorare så det blev inte så många varv. Det spelades en bit inpå natten innan vi somnade. På söndagen chillade jag lite innan jag begav mig hem till Anna igen, hon åkte senare iväg så jag blev alldeles ensam. Jag har nu varit ensam sedan i söndags och på ett sätt är det väl skönt men ändå väldigt tråkigt. Tur att jag har Gossip Girl, snart har jag även tittat klart på tredje säsongen, det går undan. 
 
Just nu håller jag på att tvätta, tänkte att jag skulle bädda rent i sängen, dammsuga, kanske skura golv och tdammtorka. Måste även städas i köket. Känner mig riktigt duktig som är uppe med tuppen för en gångs skull. Blir ett avsnitt utav GG nu medans jag väntar på att tvättmaskninen är klar. Vi hörs när vi hörs. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback