13.25

En fredag som bestod av en karatefylla som heter duga, jag minns inte när jag var så full senast. Lördagen bestod av bakisliv tills jag bestämde mig för att träffa upp en kär vän för att dricka någon öl. Jag har även under dessa två dagar insett att en annan persons ord bara är en massa skitsnack och att han inte har något i mitt liv att göra. Det är tråkigt att du måste säga så otroligt mycket när du egentligen menar motsatsen men det är bättre att jag fick inse detta nu än längre fram. Idag ska jag ha en chillsöndag med lite 90210 och sedan ska jag försöka ta tag i mitt uppdrag så att jag kan skicka in det. Jag kan ju hoppas på att jag tar tag i båda idag så att jag sedan kan gå på jullov. Nu blir det en rök innan jag sätter igång mitt serietittande.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback