01.21

Jag har tappat all inspiration till att blogga men jag hoppas att den återfinns snart. Kanske beror det på att jag dom senaste dagarna har legat hemma med feber och världens förkylning. Det känns som om jag är på bättringsvägen och det hoppas jag verkligen då jag inte har någon ork till att ligga hemma mer, att vara sjuk är det tråkigaste som finns när det inte finns någon ork till att göra något men man vill inget hellre än att hitta på diverse saker och träffa folk. Det blir en hel del sömnlösa nätter också då jag antingen inte kan andas, svettas eller fryser ihjäl. Så jag ber nu till högre makter till att med ett mirakel göra mig frisk tills imorgon. Det skulle uppskattas väldigt mycket av en tjej som är less på detta. Tack på förhand.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback