27/8

Dessa två dagar har varit fullspäckade, en heldag på badet med Hugo, mamma och Ante. Det blev så mycket lek att man knappt orkade hålla ögonen öppna när man kom hem, det blev en lugn kväll med tvspel och mys. Idag skulle vi gå till Björkbackaparken efter lunch men där var det så mycket folk så vi fortsatte vår promenad ner till Badhusparken istället, lekte en massa innan vi gick på Törners för att fika. Efter det tog vi bussen hem, hemma har vi spelat lite data, tvspel och varit ute och lekt på i princip varenda gård som finns på Körfältet, vi var tvungna att testa alla lekplatser som fanns. Snart ska prinsen åka hem och det känns tråkigt men det dröjer nog inte länge förrän han kommer tillbaka. När han har åkt ska jag slå ner röven i soffan och tänker inte lyfta på mig förrän det är dags för sängen, kanske pluggar jag lite men det beror på hur pigg jag känner mig, annars blir det imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback