22/8

Jag har det bra här hemma i Östersund. De flesta utav dagarna har spenderats med Victoria, vi har bakat kladdkaka och legat framför tvn i hennes otroligt sköna soffor, gjort ett besök på Marite och träffat fina gamla och fina vänner och bara haft det riktigt bra. Imorgon ska jag på stan med mamma och vad som händer mer under fredagen har jag ingen aning om, jag vill åka till Jokkmokk men det ser mörkt ut just nu. Värdelöst måste jag säga.
 
Om det inte blir att jag hamnar i Jokkmokk i helgen så kan det hända att det blir utgång med Emie imorgon och kräftkalas på lördag. Rätt okej helg ändå men klart jag hellre vill åka på höstmarknaden för allt det andra kan man göra vilken helg som helst. Så vi hoppas på att allt löser sig så vi kan bege oss uppöver.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback