13/8

Idag åker jag hem till Östersund igen. Jag har som vanligt det så otroligt bra här i Sundsvall, tillsammans med världens finaste människor. När jag kommer till stan blir det bara hem en snabbis för att lämna grejerna och sedan beger jag mig till Victoria och hennes nya lägenhet i Odensala. Där blir det tjejkväll med sleepover. Vad som händer resten av veckan vet jag inte, ska iallafall försöka träffa Hugo något, som jag saknar den pojken. Förhoppningsvis kommer Anna till mig i slutet av augusti, det är nästan ett år sedan hon var hos mig i Östersund så nu tycker jag att det är dags. Denna dag kommer att bestå av att packa väskan, duscha och sedan invänta Lars som ska skjutsa mig till tåget. Vi ses ikväll Östersund! Jag längtar faktiskt hem litegrann, men jag undrar hur länge det sitter kvar när jag väl har kommit till Östersund. Det återstår att se! Nu ska jag koka lite kaffe och äta en macka. På återseende, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback