Hold your head up high (?)

Jag vill inte vara här längre. Östersund äter upp mig inifrån, jag har alltid mått dåligt i den här staden men nu på senare dagar har det bara blivit värre. Jag trivs inte alls här längre, jag älskar alla mina vänner men jag hör inte hemma här. Jag vill bara packa ner mitt liv i kartonger, åka härifrån och komma tillbaka när jag själv känner att jag vill. Om någon bara kunde ge mig en lägenhet, ett jobb och ett helt nytt liv så skulle jag vara denne evigt tacksam. Jag vill bara bort. Jag vet vart det är jag vill vara. I en stad där jag trivs, med människor jag trivs med. Jag försöker allt jag kan för att hålla humöret uppe men det känns som om jag brister snart. Jag måste härifrån och det är snart. Ta mig härifrån. Hjälp mig att bli hel igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback