You're gone but never forgotten.

Jag vet att jag går sönder lite mer varje år när din födelsedag närmar sig. Vi firar inte våra födelsedagar tillsammans längre och det är inte så det borde vara. Jag önskar att jag orkat kämpa lite mer och hållt lite hårdare i din hand. Det gör ännu ondare när jag inser att ingen får fira din födelsedag tillsammans med dig mer. Du har lämnat vår värld för att flyga fritt och hur ont allt än gör så vet jag att du har det bra nu, du har äntligen funnit ro. Jag önskar bara att jag fick hålla din hand en gång till, jag önskar att jag fick krama om dig en sista gång och berätta för dig att trots allt som har hänt är du för alltid den jag älskar högst. Ingen kan ta din plats, aldrig någonsin. En del av mitt hjärta kommer alltid att slå för dig! Jag glömmer aldrig dig eller våra minnen, du finns inom mig tills den dagen då jag dör. 'Cause I can't get enough of your love, babe. Sov gott, vackra ängel.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback