25/10

Idag har jag varit en sväng i stan för lite ärenden. Mötte upp Victoria, Sandra och Lina utanför WE för att köpa biljetter till Halloweenfesten på Gamla Teatern imorgon, det fanns kanske 20 biljetter kvar av 700 så det lär bli ett jävla drag där imorgon. Det är inte riktigt bestämt ännu vad jag kommer att klä ut mig till utan det kommer att bestämmas imorgon om min kära vän Victoria kan sluta vela. Hahah, tur att jag älskar henne ändå! Sedan gick jag en sväng i min ensamhet, köpte en foundation, ett linne och ett par örhängen som jag tänkte att mamma skulle få, bara för att. Gullig jag är. Ikväll har jag bara tagit det lugnt, känner att det är vad jag behöver nu så mycket som möjligt eftersom att den här förbannade hostan vägrar flytta ut ur min kropp. Har även lämnat in det sista uppdraget i samhällen, nu är det bara examinationen kvar som är på onsdag. Jag hoppas att den går bra. På måndag börjar jag plugga Socialpedagogik och på onsdag åker jag äntligen till Sundsvall igen, måste bara lösa en bok så att jag kan plugga. För jag vägrar skanna in en massa sidor som jag gjorde förut, min bror pluggar samma sak som mig men tydligen så hade biblioteket bara en bok idiotiskt nog. Men kollade bibblan i Sundsvall och där fanns det en bok, det är nice. Nu ska jag ta mig en rök och sedan tänkte jag lägga mig i sängen framför Soul Surfer. Hört att den ska vara bra. Vi höres!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback