19/10

Äntligen har jag skickat in uppdraget som fick mig att vilja elda upp boken och kasta sönder datorn. Jag hoppas att jag iallafall får godkänt på det. Efter detta är det bara två prov kvar och ett uppdrag, sedan är jag klar. Eller jag ska ju göra en muntlig examination via cam med en webblärare också. Sen kan jag äntligen säga tack och hej till den här hemska samhällskunskapen! Veckan efter börjar jag plugga Socialpedagogik, jag hoppas att det går bättre.
 
Anna är hos mig nu för er som inte visste det. Hon kom i måndags och under dessa dagar har vi hunnit med en stadsrunda med kaffe på Kärnan med saknade vänner. Jag gled även iväg själv häromdagen till Niclas för att titta på film, vi såg American Pie - The Reuinon. Tommy kom även förbi och den karln har jag inte träffat på säkert ett år. Igår var vi hos Niclas igen men denna gång var Anna med, vi såg på Despicable me. Sjukt jävla bra film, jag kan se den om och om igen. Jag vill även ha en sån där liten gubbe i julklapp, så att ni vet. 
 
Ikväll är det utgång som gäller, vi förfestar hos Victoria i vanlig ordning innan vi beger oss ner på stan. G3 är nog krogen vi hamnar på ikväll men om jag känner oss rätt kommer vi även att hamna på Cuprum. Vet dock inte riktigt vilka som kommer till Vic än, det återstår att se. Jag hoppas på en kanonkväll utan bråk och utan tårar. Så du där uppe, kan du ge mig en sådan kväll? Tack på förhand. Nu ska jag ut och träffa en vän en snabbis. Sen börja fixa med allt.
 
Tack och hej, mina vänner. När vi hörs igen nästa gång vet man aldrig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback