Jag önskar att du kunde tro på dig själv så som jag tror på dig.

Att sitta här så många mil ifrån dig och känna mig så otroligt hjälplös gör verkligen ont. Jag vill inte att du ska må som du gör, jag vill inte höra dig säga att du tänker ge upp, att du inte orkar mer. Jag vill ge dig livslusten tillbaka, jag vill få dig att se det fina med livet och inte bara allt det dåligt och jobbiga. Jag vet att du kan, jag vet att du klarar av det här, jag önskar bara att du kunde tro på det själv. Du är en utav dom finaste människorna i mitt liv och skulle jag förlora dig så skulle jag förlora en del av mig själv. Jag önskar att du kunde tro på dig själv så som jag tror på dig, jag önskar att du kunde se hur bra du är, att du är värd det allra bästa. Jag skulle kunna ta mig till dig på första bästa sätt och sitta ihop med dig om det så behövdes. Du betyder för mycket för mig för att jag bara ska kunna se åt andra hållet. Ge inte upp, allting kommer att bli bättre. Det är mörkt ett tag men det blir ljusare. Fokusera på det som får dig att må bra.
Jag kommer alltid att stå vid din sida, glöm aldrig det! - 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback