25/11

I torsdags åkte jag och Victoria till Rätan, jag kände att jag ville spendera årsdagen tillsammans med min farmor. Vi kom fram vid sju på kvällen och då fikade vi lite varma mackor och bara tog det lugnt. På fredagen åkte vi till kyrkogården för att tända ljus hos mina änglar och sedan var vi mest bara hemma och chillade fram till kvällen. Skönt det med! Men fredagskvällen blev däremot inte så lugn, vi gick på Panget för att dricka någon öl med Andreas, Mio och Per. Men vad gör man när man blir bjuden på shots och drinkar? Tackar inte nej iallafall. När Panget stängde drog vi till Kristoffer på efterfest och en efterfest i Rätan är en klass för sig. Dans som slutar med att man skallar en betongvägg, gitarren tas fram och det blir genast allsång, man är bara allmänt galen och lever i princip som om det inte finns någon morgondag. Underbart! Efter den kvällen var det riktigt skönt att krypa ner i sängen under täcket.
 
Igår bestämde vi oss för att åka in till stan och tur som vi har så har vi fina vänner som man får åka med, Mio skulle in till stan så vi åkte med honom in istället för att åka buss. Väl hemma hos mig var det bara att byta om, sminka sig och hämta vinet innan jag och Vic begav oss till henne. Sofia anslöt sig till oss efter ett tag, vid elva åkte vi in till stan. G3 var det som stod först på listan, billiga drinkar och lite dans innan vi gick vidare till Cuprum för att träffa fina vänner. Där hängde vi tills dom stängde och sedan blev det nattmat på Donken. Tog senare en promenad hem men stannade till hos en fin vän för att snacka lite skit innan jag fortsatte min promenad hem. Lite bråk och skit innan jag somnade men det hoppas jag att vi löser idag för jag vill inte förlora dig. 
 
Nu sitter jag här och snorar, ska väl göra mig en kopp te snart tänkte jag. Denna förkylning vägrar försvinna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback