21/5

Kvällen har bestått av konsert på PC tillsammans med Jocke och Vic. I slutet kom Ida dit och efter den var slut kled vi tjejer runt lite innan vi träffade upp Per och Mio på Körfältsskolan där vi spelade basket, sjukt roligt var det. Det var länge sedan jag umgicks med grabbarna så det var mycket trevligt. Vi spelade 21 och på det sög jag, låg sist hela tiden men jag är inte bitter för det eftersom att jag hade sjukt roligt. Nu väntar jag på att mitt hjärta ska sluta jobba så jag får prata lite med honom. Det är så otroligt jobbigt att inte kunna ha honom hos mig när jag vill. Men om allt går som jag vill så får jag ha honom nära i helgen. Hoppas, hoppas, hoppas!! Nu ska jag göra mig lite kvällsfika, magen vill ha något gott men vi får ta det som finns istället.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback