14/5

De senaste dagarna har varit tysta här på bloggen. I fredags blev det hockey och film hos Schill med Vic och grabbarna. Sverige fick stryk av Ryssland, tråkigt nog och sedan såg vi en jävla kass film, Orgazmo. I lördags grillade vi och sedan drog vi på fest hos Kaka. Rätt okej kväll förutom att jag låg bakis i princip hela dagen igår, så dåligt förtjänade jag verkligen inte att må. Skitalkohol. Heheh.

Idag har jag gjort ett besök på Arbetsförmedligen och sedan har jag tittar på Prison Break, nu är jag inne på sista säsongen och jag kan inte sluta titta. Nu tänkte jag göra mig lite kvällsfika innan jag ska titta vidare. Hoppas alla har en bra kväll. Puss och sånt där.



Jag saknar dig. Jag vill vara hos dig.
Min älskade Mikael.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback