7/3

Idag har jag varit rätt så hurtig, jag och mamma tog en promenad ner till Pia för att jag skulle hämta mitt vin men hon hade glömt att hänga ut det så jag får åka ner senare ikväll istället. Efter den promenaden gick jag och mamma ner på Coop för att handla och nu sitter jag här och chillar. Ikväll blir et nog bara lugnt, har ingen lust för någon utgång. Det är nog dags att ta sig i kragen och ta tag i livet. Imorgon ska jag träffa jobbcoachen för att ha ett avslutningsmöte och sedan tänkte jag gå på AF för att fixa en praktik, börjar blir less på att inte ha något att göra på dagarna. Orkar inte sitta och vänta på att telefonen ska ringa om jobb. Så en sysselsättning är vad jag behöver. Nu ska jag äta lite mat. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback