4/3

I torsdags var jag och Anna i stan för att dricka kaffe med Ante. Vi tog även en Goûter-macka till frukost, så inåt helvete gott. Kvällen bestod av chill, varma hallon och glass. I fredags satte hon sig på tåget mot Sundsvall vid halv två, tråkigt att hon var tvungen att åka hem men som det ser ut nu så beger jag mig dit om två veckor.

Fredagen bestod utav happy dance-fest hos Pia. Det var sjukt mycket folk men det gjorde bara festen ännu roligare, tyvärr var vi tvungen att dra vid elva pga klagomål så jag och Maja gick till Ida T där bland annat Victoria och Sophia var. Efter en stund begav vi oss ner på G3 där det blev lite dans och en massa chill. Åkte hem med Sophia och Martin och somnade på Martins soffa.

Kom hem igår vid halv elva kanske, gick och la mig i några timmar innan Maja kom hit vid typ ett. Jag låg kvar en stund innan jag tog en dusch, det slutade med att vi båda somnade på soffan i några timmar. Begav oss till Simone för tacomys vid fem, lite vin och mys innan vi forsatte vidare till Lars för lite fest. Trots att jag var sjukt otaggad så tog jag mig igenom festen, ett besök på Cuprum samt lite efterfest. Det bästa under hela kvällen var fyllematen på Donken. Kom hem vid fyratiden imorse och somnade som ett litet barn så fort jag la huvudet på kudden.

Idag ska jag bara ta det lugnt, tydligen ska jag diska också och dom som känner mig vet hur diskbänken ser ut just nu. Det gör mig sjukt otaggad men det måste göras, antar jag. Sedan tänkte jag äta lite glass och titta på en film eller någon serie.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback