31/3

Just nu sitter jag i Mickes kök och chillar med smågrabbarna, Anna och Ruda. Snart ska vi åka till Sofie och leka med Simon. Snön är tyvärr tillbaka men solen skiner så det gör inte så mycket just nu. Ikväll är blir det middag och lite vin hos Lojz, sedan får vi se vart kvällen bär av.

Igår när jag kom fram följde
jag med Ruda och Lasso ut till Birsta för att Ruda skulle shoppa. Jag fick även ett par skor av honom bara för att jag är så fruktansvärt snäll plus mat på Donken. Hihi, fett nice.  Sedan igårkväll tog jag det först lugnt med Anna och grabbarna. Vi tittade på film och åt chips. Sedan kom Ruda och hämtade mig så jag hängde lite med han och Lasso. Sjukt trevligt. Kom hem vid tvåtiden och blev väckt vid halv åtta imorse, inte mycket sömn här inte. Äh, sova kan man göra i graven.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback