28/3

Jag tänkte ge er ett råd: Attackera aldrig en stol med tänderna. Det slutar bara illa. Dagen började tråkigt nog med att jag fick besöka tandläkarna pga att jag råkade slå ut en del av framtaden igårkväll, fråga mig inte hur det hände men på något sätt satte jag käften rakt i en stol. Men det fixade tandläkaren snabbt så nu har jag en hel tand igen. Jag hade nästintill tagit mitt liv om jag skulle ha behövt vänta på att fixa tanden och gått runt med en halv tand. Jag vill ju inte åka till Sundsvall halvt tandlös.

Efter tandläkaren mötte jag upp Victoria och Sandra, en stund senare kom Lina också. Jag införskaffade mig en ny skinnjacka, ett par örhängen och ett halsband. Jackan var mycket välbehövlig. Det blev även en fika på Törners där vi även fick sällskap av Jocke. Sandra gjorde sin debut på Bolaget också. Efter ett möte Victoria var på så gick vi hem till henne och chillade lite. Nu är jag hemma och håller på att packa för fullt. Imorgon åker jag till Victoria för myskväll och övernattning, på fredag beger jag mig till Sundsvall. Den här veckan har och kommer att bjuda på mycket fina dagar.


Skinnjackan jag köpte, mycket snyggare i verkligheten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback