27/3

Snart ger jag mig av igen, på fredag sätter jag mig på tåget ännu en gång och vem vet när jag kommer hem igen. Det går inte att förneka att jag inte trivs i den här staden, jag tror att den enda anledningen att jag stannar är på grund av mina vänner och min familj. Det kanske är dags att släppa taget och testa på något nytt med nya människor. Jag vet att äkta vänner står kvar oavsett vart man befinner sig.

Men innan jag ger mig av på fredag är jag bokad för finmiddag med Victoria på torsdag. Vi ska göra våran specialmat med nuggets, tortillabröd, sallad och currydressing. Det är något jag ser fram emot för sedan åker både hon och jag bort så vi kommer inte att ses på en evighet. Det är inte alls okej.


Noice - Du lever bara en gång

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback