24/3

Idag tar jag med mig Hugo och åker till Rätan för att hälsa på farmor. Jag hinner inte mer än sätta ner rumpan hemma innan jag ska åka iväg igen men jag gillar att vara på språng hela tiden, du slipper jag rastlösheten. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på när vi kommer fram men det löser sig alltid. Jag ser fram emot att få spendera lite tid med min farmor också, speciellt eftersom att hon fyller år imorgon. Nu ska jag få i mig någon frukost och sedan packa klart alltihop. Ha en bra lördag allihopa! Puss.


Jag älskar livet jag lever just nu.
Postat av: Camilla

Sv: Vad kul att du ville vara med i min tävling, lycka till! :)

2012-03-24 @ 17:51:16
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback