19/6 - 22 år.

Idag fyller jag år, 22 år. Vart har åren tagit vägen egentligen? Känner mig mer som om jag vore 16 år. Jag är inte vuxen och jag tänker inte bli vuxen än heller. Dagen har varit helt okej, inte så mycket folk men det vill jag inte ha heller. Det är inte lika viktigt att fira sin födelsedag längre, det var annat när man var yngre. Jag fick inte det jag allra helst ville ha men förhoppningsvis slår min önskan in en annan dag. Jag har fått pengar och så, imorgon ska jag nog på stan med Monia och där får jag välja min present. Har även en present hos Vic som jag ska hämta något framöver, den skitkorven åker till  Trosa imorgon och stannar i fem veckor. Inte okej! Som tur är har jag hennes lägenhetsnyckeln så jag kan fly dit om allt känns kaos. Nu ska jag läsa igenom lite grattis på Facebook och bara ta det lugnt.

Tror inte att det kommer att komma så mycket inlägg framöver, bloggen får ligga på hyllan ett tag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback