24/7

Igår stråkade vi igen. Jag, Vic och Moa begav oss till Frida där vi spelade kung och jag har aldrig innan det blev dags för att bege oss ner på stan. Vi hamnade på Olearys 2.0 och även Simone kom ner. Mycket trevligt! När stråket stängde drog vi på Cuprum där jag träffade en gammal klasskompis jag inte har sett på flera år, jätteroligt att ses igen! Jag gick dock hem innan krogen stängde, när jag kom hem åt jag lite nattmat innan sängen skrek efter mig. Somnade som ett liten barn efter bara någon minut, underbart!

Vaknade för ca en timme sen, det var länge sedan jag fick sova ut riktigt så det var skönt. Idag vet jag inte alls vad som händer, tror att jag bara blir hemma och tar det lugnt. Har inte riktigt landat ännu eftersom att det har varit full rulle sedan jag kom hem.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback