Tidsfördriv.

UTSEENDE
Jag är kortare än 175cmJa
Jag tycker att jag är fulOftast inte
Jag blir lätt brun ~ Ja
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färgJag är ganska nöjd just nu
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärgJa
Jag har en tatuering ~ Ingen som räknas
Jag har haft/har tandställningNej
Jag har glasögon/linserJa
En helt okänd person har sagt att jag är snyggJa
Jag har mer än två piercingarJa
Jag har piercingar på andra ställen än i öronenJa
Jag har fräknarNej

FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrarJa
Jag har rymt hemifrånNej
Jag har blivit utslängd hemifrån ~ Nej
Mina biologiska föräldrar är ihopNej
Jag har ett syskon som är under ett år gammal Nej
Jag vill ha barn nån dag ~ Absolut
Jag har barnNej
Jag har mist ett barnNej

SKOLA/JOBB
Jag studerarNej
Jag jobbarLite då och då
Jag har somnat i skolan/jobbet ~ Ja
Jag har missat mer än en vecka av skolanJa
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats ~ Ja
Jag har fått sparken ~ Nej

SKAMLIGHETER
Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmerJa
Jag har pissat på mig av skrattNej
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat Någon gång kanske
Jag har gråtit av skrattJa
Jag har limmat fast min hand i någotNej
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsanJa
Mina byxor har gått sönder på en offentlig platsNej

HÄLSA
Jag föddes med en sjukdomNej
Jag har fått stygn på ett öppet sårNej
Jag har brutit ett benNej
Mina tonciller har tagits bort ~ Nej
Jag har suttit hos läkaren med en vän ~ Ja
Mina visdomständer har tagits bort ~ Nej
Jag har genomgått en allvarlig operationNej
Jag har haft vattkopporJa
Jag har haft/har astmaNej

RESANDE
Jag har åkt mer än 300km på en dagJa
Jag har flugit Ja
Jag har varit i Ryssland Nej
Jag har varit i Kina Nej
Jag har varit i EnglandNej
Jag har varit i Japan ~ Nej
Jag har varit i USANej
Jag har varit i AfrikaNej
Jag har varit i Asien Nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstadJa
Jag har sett en fallande stjärnaJa
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärnaJa
Jag har körkort ~ Nej
Jag har tryckt på alla knappar i en hissJa
Jag har sparkat en kille mellan benenJa
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplanNej
Jag har lekt sanning eller konsekvens Ja
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timmeNej
Jag har krockat i en bil ~ Ja
Jag har medverkat i ett skådespel Ja
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet ~ Ja
Jag har fångat en snöflinga på min tunga ~ Ja
Jag har sett norrskenetJa
Jag har suttit på ett tak på nattenJa
Jag har aprillat någonJa
Jag har åkt taxiJa
Jag har ätit sushi ~ Nej
Jag har åkt snowboardJa
Jag har kört skoter och har skoterförarbevisJag har kört skoter

FÖRHÅLLANDEN
Jag är singel Ja
Jag är i ett förhållande Nej
Jag är förlovadNej
Jag är gift Nej
Jag har varit på en blind date Nej
Jag saknar någon just nuJa
Jag är rädd för att bli övergivenJa
Jag har varit otrogen i ett förhållande Nej
Jag har skiljt migNej
Jag har varit kär i någon som inte var kär i migJa
Jag har sagt att jag älskade någon och ljugitJag tror inte det
Jag har sparat något från ett gammalt förhållande Ja

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göraJa
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göraJa
Jag har smugit ut utan lovJa
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrarJa
Jag har fuskat i ett spelJa
Jag har struntat i ett prov Ja

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol ~ Ja
Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden ~ Ja
Jag kan inte svälja pillerJo det kan jag visst
Jag röker ~ Ja
Jag har blivit diagnostiserad med depressionNej
Jag tar mediciner mot depressionNej
Jag har anorexi och/eller bulimiNej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt detOhja
Jag har vaknat gråtandeJa
Jag har somnat gråtande ~ Ja

DÖDEN
Jag är rädd för att dö ~ Nej
Jag hatar begravningarJa
Jag har sett någon dö ~ Nej, men någon död
Någon nära till mig har försökt begå självmordJa
Någon nära till mig har begått självmord ~ Ja

MATERIALISM
Jag äger en iPod eller en mp3-spelareJa
Jag har en ohälsosam relation med anime/mangaNej
Jag har egen TVJa
Jag har egen dator ~ Ja
Jag äger många dyra designerväskorNej
Jag äger något från H&M ~ Ja
Jag samlar på serietidningar ~ Nej
Jag äger något från Benetton ~ Nej
Jag äger något jag köpt på E-bay ~ Nej
Jag äger något från Diesel ~ Ja
SLUMPVIS
Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på detNej
Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurangNej
Jag har lätt för att öppna mig för nya människor ~ Ibland
Jag ser på nyheternaIbland
Jag dödar inte insekterJo
Jag svär oftaJa
Jag sjunger i duschenNej
Jag är en morgonperson Nej
Jag betalade för min ringVa?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback